شعريكي ازبازديدكننده ها

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي

شبانه های غمگین ، روزای بی ترانه





خواب و سکوت مرداب ، گودالی از بهانه











یک یار بی مروت ، یک اندوه بی پایان





یک مرداب حقیقی ، از اشک برف و باران











اینها همه حکایت ، از درد بی غروبند





از تشنه کامی عشق ، در رفتن تو بودند











ما عاشقان مرداب ، در گودال بهانه





درگیر با چه هستیم ، با عشق و یا زمانه











این عشق بی سرانجام ، گم شد ولی چه ها کرد





دریایی دلم را ، مرداب بی صدا کرد











گفتم که خسته ام من ، یکجا قرار من نیست





چون شعله در خروشم ، آرامش دلم کیست











عشق تو را نخواهم ، پس عاشق که هستی





معبود از تو دور است ، خالی از عشق و مستی











قلبت شکسته آری ، چون قلب من شکستی





این انتقام عشق است ، نه اوج خودپرستی











مرداب غم رها کن ، بالی بزن به فردا





این انتهای عشق است ، جاری شدن به دریا

                                      ازطرف :sadegh 



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:57---4 دی 1391
واقعا خیلی قشنگ بود افرین راسی لینکت کردمپاسخ:مرسي هانيه جيگر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 3 دی 1391 ساعت 16:45 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ